Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zwrot towaru

ZWROT/WYMIANA TOWARU ZAKUPIONEGO W E-SKLEPIE:

  • Każdy klient w przeciągu 14 dni ma prawo odstąpić od umowy, wówczas możesz dokonać zwrotu, odsyłając przesyłkę na swój koszt - korzystając z "Dokumentu zwrotu / wymiany" dołączonego do przesyłki. 
  • Dokument należy dokładnie wypełnić, pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu. Nowy dokument można również ściągnąć z naszej strony (ściągnij format .PDF).
  • Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu producenta.
  • Zapakowany produkt wraz z podpisanym formularzem oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) proszę odesłać na adres:

Sklep Me Too
al.Rzeczypospolitej 10/3U

02-972 Warszawa
z dopiskiem „Me Too - zwrot”

 

Proszę pamiętać aby:

  • Nie zapomnieć dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • Podpisać dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
  • Zwrot wpłaty dokonujemy w przeciągu do 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.
  • Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
  • Prosimy nie wysyłać do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona". 

ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE STACJONARNYM:
  • Z tej formy zwrotu może skorzystać każdy, kto dokonał zakupu w sklepie stacjonarnym Me Too bez względu na wartość zamówienia.
  • Zwrot towaru w salonie jest bezpłatny.
  • Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu producenta.
  • Zwrot wpłaty dokonywany jest w formie w jakiej była płatność w sklepie, tj.: gotówką, przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu( dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata ( dotyczy zamówień z płatnością on-line)
  • Każdy klient ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym w przeciągu 5 dni, pod warunkiem, że zakupiony towar nie był używany, ma oryginalne opakowanie oraz paragon lub fakturę.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel