Zwrot towaru
Spis treści
ZWROT/WYMIANA TOWARU ZAKUPIONEGO W E-SKLEPIE:
- Każdy klient w przeciągu 14 dni ma prawo odstąpić od umowy, wówczas możesz dokonać zwrotu, odsyłając przesyłkę na swój koszt - korzystając z "Dokumentu zwrotu / wymiany" dołączonego do przesyłki.
- Dokument należy dokładnie wypełnić, pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu. Nowy dokument można również ściągnąć z naszej strony (ściągnij format .PDF).
- Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu producenta.
- Zapakowany produkt wraz z podpisanym formularzem oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) proszę odesłać na adres:
Sklep Me Too
al.Rzeczypospolitej 10/3U
02-972 Warszawa
z dopiskiem „Me Too - zwrot”
Proszę pamiętać aby:
- Nie zapomnieć dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
- Podpisać dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
- Zwrot wpłaty dokonujemy w przeciągu do 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.
- Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
- Prosimy nie wysyłać do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".
ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE STACJONARNYM:
- Z tej formy zwrotu może skorzystać każdy, kto dokonał zakupu w sklepie stacjonarnym Me Too bez względu na wartość zamówienia.
- Zwrot towaru w salonie jest bezpłatny.
- Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu producenta.
- Zwrot wpłaty dokonywany jest w formie w jakiej była płatność w sklepie, tj.: gotówką, przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu( dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata ( dotyczy zamówień z płatnością on-line)
- Każdy klient ma prawo zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym w przeciągu 5 dni, pod warunkiem, że zakupiony towar nie był używany, ma oryginalne opakowanie oraz paragon lub fakturę.